Blog > Komentarze do wpisu
Cellulit dieta
Marzeniem niejednej kobiety jest pozbycie się cellulitu w łatwy i szybki sposób. Dobrze byłoby zażyć kilka pigułek i… cieszyć się gładką skórą. Okazuje się jednak, że kapsułki na cellulit nie tylko istnieją, ale mogą być pomocne w walce z pomarańczową skórką.

Cellulit dietaLeczenie cellulitu wymaga jednak większej pracy niż tylko przyjmowanie tabletek.

Bardzo ważne są preparaty na cellulit, które możemy stosować we własnej łazience.

Zasada ich aplikacji jest następująca: po kąpieli, kiedy skóra jest rozgrzana należy wykonać około 10-minutowy masaż ud, czy pośladków, a następnie wmasować krem. Takie podanie balsamu czy kremu antycellulitowego ma sens i faktycznie kuracja po 2-3 tygodniach przynosi efekt wywołujący uśmiech na twarzy.

Bardzo ważna jest także dieta na cellulit.

Bez wątpienia jest ona jednym z najskuteczniejszych sposobów walki z cellulitem. Wdrożenie odpowiedniego programu żywieniowego to podstawa naszego zdrowego żucia. Gdy chodzi o dietę antycellulitową, to można o niej najogólniej powiedzieć, że opiera się na zdrowych i prostych w przygotowaniu daniach. Spożywanie dużych ilości warzyw, najlepiej w odstępach pomiędzy poszczególnymi posiłkami dnia. Program żywieniowy wspomagający pozbycie się już powstałego cellulitu, ogranicza do absolutnego minimum spożywanie wszelkiego rodzaju produktów o wysokiej zawartości węglowodanów i tłuszczów zwierzęcych. Podstawę menu diety na cellulit stanowią nienasycone kwasy tłuszczowe oraz szereg witamin i składników odżywczych, umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie organizmu.

Warto pamiętać, że tworzenie się cellulitu ma ścisły związek z tym jak żyjemy i jaką mamy dietę. Większa ilość tkanki tłuszczowej może zwiększyć produkcję cellulitu. Istotną rolę gra tu również gospodarka hormonalna organizmu. Dlatego dla tych, którzy potrzebują szybkiej poprawy tabletki mogą wydawać się idealnym rozwiązaniem.

Z tym, że nawet najlepsze tabletki na cellulit nic nie zdziałają jeśli ich nie wspomożemy dietą, aktywnością fizyczną i odpowiednią pielęgnacją skóry zaatakowanej pomarańczową skórką. Zadaniem tabletek na cellulit jest przede wszystkim wzmocnienie naczyń limfatycznych oraz włosowatych, przyspieszenie metabolizmu komórkowego oraz poprawa mikrokrążenia. Jeżeli więc chcemy skutecznie pozbyć się cellulitu, można oczywiście łykać gotowe suplementy diety.

Trzeba jednak jednocześnie pamiętać, że podstawą jest odpowiednia dieta (rozumiana jako racjonalny sposób odżywiania się) oraz aktywność fizyczna. Tabletki na cellulit mogą stanowić także dobre uzupełnienie kuracji za pomocą kosmetyków.

czwartek, 31 marca 2011, tomek14975

Polecane wpisy

Komentarze
annakasprzyk
2011/08/01 22:15:27
DIETA. Prozdrowotne ODŻYWIANIE. Błędy w IG.

BH.301.
MOTTO: ŻYWIENIE RACJONALNE; wg: IRL KRAKÓW. ***

JA JEDNAK POLECAM I WSKAZUJĘ, NA NAUKOWĄ WIEDZĘ BIOLOGICZNĄ, ROZSĄDEK ORAZ UMIAR:
Jemy niskotłuszczowo, 0% negatywnych TOKSYN, energetyczne węglowodany wyłącznie do 26% wzrostu, czyli tzw. NISKIE węglowodany.

POKARMY O WŁAŚCIWYM DOBORZE BIAŁEK, ORAZ CO NIEZMIERNIE ISTOTNE:
Nie zawierające toksyn spowalniających i zatruwających nasze organizmy. Tabele; Dozwolone oraz Zakazane dopełniają właściwej identyfikacji prawd przyrodniczych.

TO WŁAŚNIE PRZY PROBLEMACH Z ODŻYWIANIEM, PRZY ZWALCZANIU OTYŁOŚCI, RÓWNIEŻ CUKRZYCY TYPU 2:
Niezmiernie pomocne są tabele z produktami odpowiednio prozdrowotnie, odchudzająco sklasyfikowanymi wg tzw. INDEKSU ŻYWIENIOWEGO, tj. IŻ produktu. Skuteczne i warto !! Ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego. ***

KONKLUZJA finalna:
Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB typu KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk/24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

R E F L E K S J A:
INDEKS ŻYWIENIOWY, a; INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze.
IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

ZOBACZ TEŻ; CHLEB na OTYŁOŚĆ, wg: IRL KRAKÓW.
Książka, pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione. ***
Skrót adresu strony w Internecie_______: INSTYTUTIRL
ADRES_______: www.instytutirl.com.pl/

BH.301.
ENGLISH VERSION_______: www.instytutirl.com.pl/index9.php

Biologia, medycyna.
-
annakasprzyk
2011/08/01 22:19:42
KASZA. Dieta. Indeks glikemiczny. IG to BŁĘDY.

BH.220.
MOTTO: Kasza, to oczywistość !! ***

WIKIPEDIA:
Kasza, jadalne nasiona zbóż, często w postaci lekko rozdrobnionej (lecz nie tak bardzo jak mąka) lub tylko pozbawionej twardej łuski. Od wieków używane jako jeden z podstawowych składników kulinarnych w wielu kuchniach świata. Dzięki wysokiej zawartości skrobi posiadają wysoką wartość odżywczą. W kuchni polskiej aż do czasów potopu szwedzkiego rozmaite kasze stanowiły podstawę wyżywienia większości populacji.
Znane są różne rodzaje kasz: kasza gryczana, kasza jaglana, kasza jęczmienna (m.in. pęczak, kasza perłowa), kasza kukurydziana, kasza manna, quinoa (kasza z nasion komosy ryżowej uprawianej m.in. w Peru i Ekwadorze), kasza z pszenicy na kutię. Za kaszę uznaje się czasem tradycyjny kuskus.

IRL KRAKÓW:
Kasza jaglana gotowana podnosi poziom cukru po spożyciu ok. 14-23% wzrostu, na ok. 1,5 godz.. Wchłania się szybko. Zawiera skrobię, ryż też, a mimo to kasza jaglana wchłania się już po 15 minutach, tj. mamy ten największy wzrost, a w ryżu po 60 minutach. Wzrosty po spożyciu: kasza jęczmienna ok. 4-8%, kasza gryczana ok. 9-18%, kasza manna ok. 10%, kasza kuskus ok. 22%. Wymienione KASZE zawierają w swoim składzie b. DUŻO węglowodanów i są to tzw. NISKIE węglowodany, tj. do 26% wzrostu, czyli wzrost poziomu cukru we krwi po ich spożyciu, nigdy nie przekracza: 26% wzrostu. Każdy kto zechce, może sobie te wzrosty sprawdzić własnym glukometrem i nie jest to trudne !! Wobec tego kasza powinna być jako produkt żywieniowy; ZALECANA lub DOZWOLONA. Odnośnie konsumpcji to ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

PUENTA:
KASZA, to produkt najwyższej wartości odżywczej, a więc biologiczne realia !! ***

NIEPRAWDY BIOLOGICZNE ORAZ PUSTE FRAZESY:
O kaszy i nie tylko o kaszy, rozpowszechniają jedynie SPECE od tzw. Indeksu Glikemicznego, a to dlatego, że nic nie badali, nie znają glukometru, również nie czytali książek ze szkoły podstawowej (biologia 4 klasa) czyli plotą i plotą, wydając książkę za książką o tym Indeksie Glikemicznym. Kłamią. OMIŃ !!

GOŁYM OKIEM WIDAĆ, ŻE CI SPECJALIŚCI OD IG, CYNICZNIE I BEZCZELNIE:
Potwierdzają nieprawdy biologiczne, które sami głoszą OŚMIESZAJĄC się przy tym skutecznie.

PRZECIEŻ DO NICH, NIE MOŻESZ ZADZWONIĆ, BO NIE MA GDZIE:
Nie masz kogo zapytać, o te wpisy w Internecie, dziesiątki sprzecznych ze sobą tabel, dlaczego !? To proste uciekają przed prawdą bo mówią kłamstwa, oszczerstwa i Ich nigdzie nie ma. Do krakowskiego IRL KRAKÓW, zawsze możesz zadzwonić bo są to żywi, realni naukowcy nie poddani żadnym naukowym reżimom czyli lekko, łatwo mówią prawdy biologiczne, które zbadali. Warto !!

ZOBACZ TEŻ; CHLEB na OTYŁOŚĆ-IRL.
Książka, pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione. ***
Skrót adresu strony w Internecie_______: INSTYTUTIRL
ADRES_______: www.instytutirl.com.pl/

BH.220.
ENGLISH VERSION_______: www.instytutirl.com.pl/index9.php

Biologia, medycyna.